one crazy

دلا دیوانه شو؛ دیوانـــگی هم عالَمی دارد

کسی هست این موسیقی ها رو دوس نداشته باشه؟

خب امروز همونطور که قولشو داده بودم سه تا موزیک فوق العاده براتون دارم :

 

یه موزیک بیکلام گوگول مگولی از سباستین باخ  دوس داشتنی

http://bayanbox.ir/view/mp3/8240527501989608704/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D8%AE-Bach-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%861.mp3

 

این یکی چرا انقدر طولانی شد آدرس لینکش؟ O_o

 

 

 

+

کار عالی و خاطره انگیزه Love Story اثر اندی ویلیامز

http://bayanbox.ir/view/mp3/5273657984483084005/Love-Story.mp3

 

 

+

کار All The World Is Green با صدای خش دار و خسته ی تام ویتس 

http://bayanbox.ir/view/mp3/3258518502607870811/Tom-Waits-Songs.mp3

 

۵ ۰
پرواز ...
۳۱ مرداد ۰۰:۳۷
ممنون بابت معرفی و لینک :)

پاسخ :

:}

تچکر
فاطمه :)
۳۱ مرداد ۰۳:۱۱
راسش هیشکدومو گوش نداده بودم !
عالی بودن :)(:

ممنونم
تو آرامشه شب چسبید :))

پاسخ :

:))
 عزیزی

خوبه که خوشت اومد ^ـ^
آبان دخت ...
۳۱ مرداد ۱۴:۰۹
ممنون :)

دومی رو دوست داشتم ولی با اولی و سومی زیاد ارتباط برقرار نکردم :)

پاسخ :

خوبه که لااقل دومی رو دوس داشتی
:))

 اینکه با تام ویتس برای اولین بار؛ ارتباط برقرار نکردی چیز قابل پیش بینی ای بود ... دی!
 البته این کارش(All The World Is Green ) مضمون قشنگی داره و خب مخاطبای این سبک کم نیستن اما این خواننده چرا ... توی ایران  غریب مونده بیچاره :))

ولی دیگه انصافا باخ رو هیچ رقمه کوتاه نمیام ...... اونم این کارشو .... دختر اگه باخ رو خوب میشناختی اینو نمیگفتی(شانس آوردی اینجا ایموجی و اسمایلی دم دستم نیس)
پر سه
۳۱ مرداد ۱۷:۲۷
چون خیلی اهل خارجی نیستم لاو استوریو بصورت رندم انتخاب کردم و دوس داشتم
این ملودیش تو نصف آسانسورا هست :))

پاسخ :

O_o

واقعا توی آسانسور؟ وا :)):( :// :)

باز خوبه که دوس داشتید
ف. ابراهیمی
۳۱ مرداد ۲۲:۳۳
سباستین معرکه است 

پاسخ :

آری آریـــــــــــــــی :)
نی لبک ...
۰۱ شهریور ۱۱:۰۱
مرسی...
از موزیک های تکراری خودم خسته شده بودم...:)

پاسخ :

:))
خواهش (*-*)
آبان دخت ...
۰۱ شهریور ۱۱:۴۲
ممنون از توضیح :))

آخه من خارجکی زیاد گوش نمیدم...تک و توک آهنگی هست که خوشم بیاد...برا همین با همشون ارتباط نمی گیرم...هرچند اون اولی بد نبود ولی بهتر از ایناش هم گوش کردم :))

پاسخ :

:)

"هرچند اون اولی بد نبود ولی بهتر از ایناش هم گوش کردم" ... اوه مای گاد O_o   :))))))))))) 
محدثه انصاری
۰۱ شهریور ۱۷:۵۷
عالی اند..

مرسی بابت معرفیشون

پاسخ :

خواهش میشه
ذائقه ی موسیقیایی ِ شما هم خوبه که اینا رو پسندیدین :))
مهسا میم
۰۲ شهریور ۰۱:۰۴
لاو استوری اندی ویلیامز رو خیلی دوست دارم 
^_^

پاسخ :

به به :)
خیلی هم عالی

خوش اومدین
ii elvomin
۰۲ شهریور ۰۸:۴۹
این قطعه از همه عالیتر بود.
یکی از بهترین های زندگیم....
من خیلی انگلیسی نمیگوشم بیشتر فرانسه رو ترجیح میدم اما این عالی بود :

Where do I begin

از کجا آغاز کنم


To tell the story

Of how great a love can be

گفتن ماجرایی را که یک عشق چقدر می تواند بزرگ باشد


The sweet love story
that is older than the sea

ماجرای عاشقانه شیرینی را که از دریا کهن سال تر است


The simple truth about
the love She brings to me

حقیقتی ساده درباره عشقی که او به می بخشد

Where do I start

از کجا آغاز کنم ؟


with her first hello

با اولین سلامش

She gave a meaning

To this empty world of mine.

به دنیای خالیم معنا داد


There is never be another love

عشق دیگری دوباره نخواهد بود

Another time

She came into my life

And made the living fine

زمانی دیگر او به زندگیم آمد و زندگی را زیبا کرد

She fills my heart

او قلبم را پر می کند !

With very special things

او قلبم را با چیزهای خاص پر می کند

With angel songs

With wild imagining

با آوازهای فرشتگان ، با تصورات وحشی

She fills my soul

With so much Love

او قلبم را با عشقی بزرگ پر می کند

That everywhere I go

I am never lonely

که هر جا می روم با عشق او هیچوقت تنها نیستم

With her along.

Who could be lonely

چه کسی می تواند تنها باشد ؟


I reach for her hand
It's always there

به سوی دست هایش دست دراز می کنم ، او همیشه حاضر است


How long does it last

چقدر طول خواهد کشید ؟


can love be measure by the
hours in a day

آیا می توان عشق را با ساعات یک روز اندازه گرفت


I have no answers now
But this much I can say

اکنون جوابی ندارم ولی می توانم بگویم که

I know I ll need her Till the stars.

All burn away

می دانم به او نیاز دارم تا زمانی که ستارگان همه خاموش شوند

And she be there

و او باقی خواهد بود .

How long does it last

چقدر طول خواهد کشید ؟

Can be love measure

by the hours in a day

آیا می توان عشق را با ساعات یک روز اندازه گرفت


I have no answers

Now But this much I can say

اکنون جوابی ندارم ولی می توانم بگویم که

I know I ll need her Till the

'til the stars all burn away

می دانم به او نیاز دارم تا زمانی که ستارگان همه خاموش شوند


And S he'll be there

و او باقی خواهد بود



+

تام ویتس هم بد نبود...سلیقه ای هست...من خیلی حال نکردم برا یه بار گوش دادن با حاله.

+باخ مزخررررررررررف محض...کلا باخ چرت میزنه...من که به شخصه خوشم نمیاد...

پاسخ :

:)
ممنون از نظرت + ممنون بابت متن و ترجمه ی ترانه :)))
گویا در این نظر سنجی اکثر شما عزیزان لاو استوری رو پسندیدین و باخِ بزرگ در کمالِ ناباوری در جایگاه دوم قرار گرفت
و بیچاره تام ویتس

+ حرفی هم که راجع به باخ زدی رو ترجیحا نشنیده و ندیده و نخونده میگیرم .... دیکتاتور و فاشیست و توتالیتر هم خودتی ^ـ^
ii elvomin
۰۲ شهریور ۱۶:۲۵
باخ رو شنیده بگیر ببینم چی میخای بگی؟!
:)

پاسخ :

:))

من ترجیحا در افق محو میشوم 

امان از تو

الهی و ربی نشکو الیک من قِلّت عددنا و کثرت عدونا و ....
ii elvomin
۰۲ شهریور ۱۶:۲۹
فرانسه ها رو دان کردی؟!میخام ببندم صفحه مستقلشو...

پاسخ :

آره در حال دان شدن هستن :)

ممنون بابت معرفی اونا
روشــنا ...
۰۲ شهریور ۲۳:۴۱
با اینکه خیلی اهل گوش کردنی ها نیستم! ولی دوتای اولی رو دست داشتم :) ممنونم :)

پاسخ :

:) خواهش میکنم ..... استدعا دارم خانومی
هاژ محمود
۰۳ شهریور ۰۶:۳۶
سلام :)

پاسخ :

و علیکم السلام ... O_o
coraline jones
۰۳ شهریور ۱۴:۲۶
سلیقه خوبی تو موزیک داری
مرسی !

پاسخ :

خیلی ممنون :))
ree raa
۰۴ شهریور ۰۹:۴۱
چه موزیکای پدر مادر دار خوبی !:) واقعا اینقدر جفنگیات شنیدیم که... :))
مرسی ^ـ^

پاسخ :

خواهش مندیم :))

چه خوب که پسندیدین
ii elvomin
۰۴ شهریور ۲۰:۲۱
تو چ جور نظر میذاری خو؟
وقتی من میبندم تو چ حوری نظر میذاری هوووووووووووووووووووووووم؟
پاسخ:
:)



در رابطه با این سوال جوابم :
زهــــــر مار!
من واقعا دارم از فضولی نفله میشم نمیگیری حالمو؟!

پاسخ :

ساده است خو
فک کن
هکرم
کاری نداره عزیز
آی لاو یـــــــــــو سو ماچ

+ نگفتم هکرما
گفتم میتونی این احتمال رو بدی
محدثه انصاری
۱۰ شهریور ۱۳:۰۹
:)

پاسخ :

؟!

:))
بهار پاتریکیان D:
۱۲ شهریور ۰۱:۳۹
آخریه فقط =))

پاسخ :


بهار خانومی دیگه :)

خوش اومدی
نارِن° جی
۱۷ فروردين ۲۱:۰۸
تشکرات جمیعات!
هم بخاطر اینا, هم معرفی فیلما :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام به همه ی مخاطبای عزیز ...

اینجا جایی است برای عاشقانه های یک دیوانه.
همین
و دیگر هیــــــــــچ ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان