one crazy

دلا دیوانه شو؛ دیوانـــگی هم عالَمی دارد

با کتاب همگام و نیز هم کلام شویم

میخوام فعلا چندتا کتاب معرفی کنم

عجالتا اینا رو داشته باشین تا بعد ببینیم چه غلطی باید کرد با اینا

(این کتابا خوبن اگه خوندین و بد بودن؛ اگه بد بودنش رو بتونین ثابت کنین از لیست حذفشون میکنم)

 

1- خاطرات عزت شاهی(ایضا مرضیه دباغ و احمد احمد و جواد منصوری)

2- آزادی یا توطئه

3- نامیرا(کرمیار)

4- راز قطعنامه(غضنفری)

5- توسعه و مبانی تمدن غرب

6- غرب زدگی(جلال)

7- هویت ما(کچوئیان)

8- پایان داستان غم انگیز(رسایی)

9- مبانی نظری غرب مدرن

10- در جهت عکس حرکت کن(فقط جلد پنجمش)

11- غرب شناسی(تاریخ تمدن غرب)

12- آئین زندگی(اخلاق کاربردی)

13- فلسفه ی تاریخ(جناب سلیمانی)

14- همسرداری(آیت الله امینی)

15- جریان شناسی فکری ایران معاصر(خسروپناه)

16- درباره دموکراسی(زرشناس)

17- ماهیت سینما

18- روشنفکری و جوانان

19- خدا وجود دارد

20- تاریخچه تشکلهای دانشجویی

21- هشدارهای تربیتی(مظاهری)

22- پیوند ناگسستنی تکنوکراسی و اقتصاد نئولیبرال

23- سنگفرش هر خیابان از طلاست

24- برگه هایی از تاریخ ادبیات جهان

25- دختر شینا

26- کشتی پهلو گرفته

27- رمان خاک بکر (اثر ایوان تورگینیف)

28- قمارباز (داستایفسکی)

29- نمایشنامه در انتظار گودو

30- شازده کوچولو(که نیاز نیس معرفی اش کنم ... فقط حیفم اومد توی این لیست نذارمش)

31- آینه جادو(جلد یک)

32- شازده احتجاب

33- قلعه حیوانات

34- دغدغه های فرهنگی

35- بوف کور

36- گرسنگی اثر Knut Hamsun 

37- کیمیاگر پائولو کوئیلو

38- عقرب (حسین مرتضائیان)    # مخاطب خاص :)

39- جزء از کل

 

 

 

#: احتمالا این لیست به مرور تکمیل شه 

 

 

پ.ن: میخوام دونه دونه این کتابا رو براتون معرفی هم بنمایم اگه بتونم. چون میدونم اینطوری با یه عنوان خشک و خالی کسی نمیره سراغشون ... بیاین با هم صادق باشیم

 

پ.ن 2 : بلاگ اینجوری شده یا سیستم من مشکل داره؟ مث آدم لود نمیشه با فیلترشکن وارد بلاگ میشم! O_o

وای چقد کنده ... رسما پوکید [آیکون عصبانی] حالا یه پست میخوایم بذاریما

۵ ۰
پرواز ...
۲۰ مرداد ۰۲:۵۱
سلام :)
من که هیچ کدوم از این کتابا رو نخوندم :)

بیان امروز کلا مشکل داشت....

پاسخ :

سلااااااااام :))


حتی یدونه اش هم نخوندی !! (اشکال نداره. چون میدونم اینا کتابایی ان که بقیه کمتر معرفی کردن... کتابایی که اغلب شون شاید برای دوستای بلاگر ما کمتر شناخته شده باشن)

واسه من 10 روزه مشکل داره :/


صخره .
۲۰ مرداد ۱۱:۱۲
با تشکر

پاسخ :

با ممنون :))
نیمه سیب سقراطی
۲۰ مرداد ۲۰:۴۹
چه کتابای متنوعی ! همه جور توش هست :)

+ فوقش بیانم میترکه جمع میکنیم میریم یه جا دیگه ! بچه میترسونن :))

پاسخ :

اوهوم
.
.
+ والا (^ـ^)
شکوفه .
۲۰ مرداد ۲۲:۰۶
چه کار خوبی کردین.
معرفیش ایده تون رو کامل می کنه :)

پاسخ :

تچکر  :)))

Right on

یعنی دمت گرم
ف. ابراهیمی
۲۱ مرداد ۰۱:۲۷
چرا پس هیچ کدوم از این کتابارو من نخوندم؟

پاسخ :

:))
همه همینو میگن
گمونم مشکل از منه با این کتاب معرفی کردنام (*ـ*)
فاطمه :)
۲۱ مرداد ۰۴:۴۹
ممنون ..خیلی خوبه ... ازون کتابای مفیده ک بعده خوندن میشه تو بحثا لال نموند €_€
اگه چکیده ام بگین خیلی خوبه

پاسخ :

احسنت خودشه :)

سعی میکنم چشم ولی قول نمیدم آخه خیلی زمان بره
علیرضا خسروی
۲۱ مرداد ۲۰:۴۲
آیین زندگی رو خوندم کتاب خوبیه 
آیین دوست یابی هم خیلی خوبه 
اونو هم معرفی کنید 

پاسخ :

ایول
خوبه بالاخره یکی پیدا شد که یدونه از این کتابام رو خونده باشه  :))
II ELVOMIN
۲۳ مرداد ۰۸:۵۶
صمیمانه منتظر معرفی کتابها هستم.
من به شخصه هیشکدومشون رو نخوندم و باید عرض کنم هرکدومو که میخوندم میگفتم حتما بعدی رو خوندم!!!ولی خو نخونده بودم هیشکدومو...
حتما تا قبل شهریور حداقل یکیشون رو میخونم و نظرم رو میگم...حالا شما معرفی کن تا ما انتخاب کنیم...دمت گرم بابت این کار عالی :)
و اما.
یه سری سوال داشتی که من به دلیل حجم زیاد درسی کاری و حتی مشغله ی ذهنی نتونستم به موعد پاسخگو باشم.
الان جواب میدم.
من ترم 2 رشته حقوق بین الملل دانشگاه سمنان هستم.
رشته بین الملل تنها رشته ای هست که تو ایران نه تنها اشباه نشده که حتی با کمبودش هم مواجهیم.بخصوص در مقطع دکتری...اینه که بچه های ارشد بین الملل خیلی راحت استخدام دانشگاه ها و سفارتخونه هاگمرک و وزارتخونه ها میشن.
ان شا الله آبان سال آینده بنده دانشجوی دکتری هستم و دانشجوهای دکتری به راحتی میتونن به عنوان استاد دانشگاه استخدام بشن.منتها باید گواهی تدریس در دانشگاه داشته باشن.
یعنی همین کارگاه ها....
متقاضیا میرن خودشون رو به انجمن های دانشگاه معرفی میکنن و میگن میخوایم کارگاه بذاریم.همین.
بعد موضوع دلخواهت رو میدی و باقی کارا به عهده دبیر انجمن هاست...
روز و ساعت برات تعیین میکنن شمام بعنوان مدرس تو اون روز حاضر میشی...یکی از اعضای هیئت علمی و گاها ریاست دانشگاه نیم ساعتی تو کلاس میشینن تا تو رو ارزیابی کنن و انتهای کارگاه هم نظر دانشجوها رو در مورد تدریس میپرسن اگه اکثریت غالب بهت نظر مثبت داشتن براتون کارگاه های دیگه ای هم گذاشته میشه...و شما این شانسو داری بعد از تدریس حداقل 150 ساعت کارگاه و داشتن مدرک ارشد برای استخدام تو دانشگاه اقدام کنی...
من فعلا 3 ساعت تدریس داشتم ولی دوشنبه سه شنبه چهارشنبه 3 تا کارگاه دارم که میشه 12 ساعت با اون 3 ساعت میکنه 15 ساعت :)
برا این یه ذره سرم شلوغه...
تا آذرم که باس همینجور بخونم تا پروانه وکالتم مهر بخوره!
اینه که من تا آذر خیلی نمیتونم خدمتتون باشم و حضورتون تو وبم واقعا در عین حال که مایه خرسندیه و انکارناپذیر در عین حال اسباب شرمندگیه بنده میشه که کامنتهای زیباتون بی پاسخ باقی بمونه.
از این بابت صمیمانه پوزش میطلبم.
امیدوارم این کامنت از دلتون در آورده باشه :)
یاعلی

پاسخ :

:) امیدوارم بتونی یکی اش رو بخونی
خیلی متشکر از توضیح نسبتا مبسوطی که مبذول فرمودی ... دی
این که این رشته هنوز اشباع نشده خیلی خوبه و جای بسی امیدواری داره
برگزاری کارگاه های علمی توسط انجمن های علمی دانشجویی و نیز تشکلهای فرهنگی دانشجویی

"تا آذرم که باس همینجور بخونم تا پروانه وکالتم مهر بخوره!" اینو متوجه نشدم ..... یحتمل منظور آزمون کانون وکلائه

+ مقسی ... لطف داری ... درک میکنم مشغله هاتو
روشــنا ...
۳۱ مرداد ۱۸:۴۸
من نامیر و ایین زندگی رو خوندم و نامیرا عالی بود زر واقع
راز قطعنامه رو خیلی دوست دارم بخونم ولی هنوز وقت نشده و البته کتابش رو هم ندارم فعلا!!
از این لیست چمدتاییش هس که دوس دارم بخونم و چندتاشم هس که جز موضوعات مورد علاقه ام نیس و در مورد چندتاشم اصلا اطلاعی ندارم :|

پاسخ :

:)
آره نامیرا عالی بود واقعا ..... رمان کم نخوندم چه ایرانی و چه خارجی
نامیرا از زاویه ای که ما بهش نگاه میکنیم فوق العاده اس

+ :) اوهوم ... طبیعیه خب ^ـ^
نارِن° جی
۰۷ شهریور ۰۶:۳۰
چه کار عالی ای:)

+ نامبرده شرمنده اس از اینکه کامنت هارو تایید نمیکنه، ولی حتما جواب میده:))
و بعلاوه نامبرده اشتباه فک میکرد دلش قنج میره! چون از همون دبستان درسی که 20 نمیشد املا بود!
+ کرمان درس میخونم

پاسخ :

نامبرده آدم خیلی خوبیه .... دل من رو که برده اصن :)
نازنین .
۱۵ شهریور ۱۱:۰۰
خاطرات عزت شاهی خیلی خوبه.
من فک کنم دو روزه خوندمش

پاسخ :

:/
700 صفحه رو دو روزه خوندی؟!  اونم این کتابو ؟! (حالا اگه داستان بود یه چیزی) تند خوانی کردی؟!

دم شما گرم :)

سید جواد
۰۳ آبان ۲۱:۳۳

اکثرا موضوعشون در غرب شناسی بود

 

فقط 6 تاش رو خونده بودم

چندتاییش هم دارم

 

فکر نکنم این کتاب ها به درد عامۀ مردم بخوره

پاسخ :

این لیست رو من تکمیل نکردم متاسفانه

قرار نیس بدرد عامه بخوره . کتابای خودمه. بدرد عامه اگه میخواین خب همون کتابای پرفروش سطحی هستن دیگه:)
سید جواد
۰۳ آبان ۲۲:۴۵

عامه برای این میگم که این کتاب ها تخصصی برای کسی خوبه که میخواد دشمن شناسی و غرب شناسی کار بکنه

پاسخ :

اوهوم. خب ما توی دانشگاه یه کارگروه غرب شناسی داشتیم توی تشکل مون. شاید ترکشای اونه مونده در من :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام به همه ی مخاطبای عزیز ...

اینجا جایی است برای عاشقانه های یک دیوانه.
همین
و دیگر هیــــــــــچ ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان